3:e ADVENT

Vill påminna om att det e 3:e advent:P
Och jag vill lägga upp lite random bilder från typ allt...
ETT STORT BILDMARATON AV Ronja


här e Aline och Wilma(den gjordes om lite hemma hos mig en gång av Aline:P)

Här e jag på Gotland och pussar en rauk som ser ut som en ANKA;P

Här e en till rauk som jag tycker ser ut som en gammal dam^^

Här e min bror som e 20 år utklädd till en elefant.

Här e den söööta kamelionten i Trasselfilmen;P sorry att den e åt fel håll

Jag på sommarn när jag precis har badat:P

En dålig bild på några ringar i en affär.(från vänster.en indian, cool ring, döskallar och ett lejon:P

Aline "utklädd" till mig

Jag i en ny tröja (vad tycker ni??)

Min och min kompis basilika planta från biologin

Min kompis med en söööööööööööööt valp

Jag och en till kompis

Min brorsa som bröt armen precis innan vi åkte till thiland så det blev ju såhär

En riktidt gullig bild

Det va det men om ni har några kommentarer om bilderna så e det bara att Kommentera<33

Kommentarer
Postat av: Dängs

Haha stackars lilla Kolex!! < 333 Nu vet vi att basilikaplantor inte klarar sig så bra i koldioxid! :P < 333

2011-12-12 @ 18:42:14
URL: http://hanagaoki.blogg.se/
Postat av: Ronja(skapare:P)

AA det e jätte synd om honom:(

I♥U KOLEX OCH MIRA:P



2011-12-12 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0