4♥♥♥♥hjärtan

Vill ge mina 4 bästisar var sitt hjärta de här e ägnade till

Wilma, Aline, Hanna och Patti(Patricia)♥
I♥U guys:P

Här e om min dag
Som ni vet så missade jag bussen i morse:P men fick skjuss och kom inte för sent:D.
I skolan spelade vi innebandy på idrotten det var SKIT kul   ps kolla inte på skit skylten:P
Som Aline också sa så fick vi tillbaka matteproven det gick väll OK.
a det var väll det och så åkte jag ju och bowla men det vet ni redan här kommer lite bilder från den:P







kommer mer sen jag nåste sova SES//Ronja


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag brukar göra tre inlägg per dag :) Idag blev det fyra, men det sista är ju ganska så värdelöst ^^ Ska du se eller gå i något luciatåg imorgon?

2011-12-12 @ 23:07:32
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Ronja(skapare)

Hej jag ska gå 3 luciatåg i morn

2011-12-13 @ 07:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0