Bilder :)

Jag ska ta ut min hylla från mitt rum så jag va tvungen att tömma den!
Dom flesta bilderna är upp och ner :/


                                         Jag vet det är inte så mycket :P


                       Men jag orkade inte så jag började rita på min whiteboardtavla xP


                   haha sen började jag ta kort på andra saker också t.ex:



                                     Min minijulgran som är ganska ofixad från förra året ;)



                               Min jättesöta tomteluva som jag fick av min kompis<3




                                       Min lilla dator


                                 Mina 20 tidningar, 17 av dom är Juliatidningar, 2 är glitter tidningar och en fridatidning haha...



                   Mig själv med min kamera :P



                    Och efter 2-3 timmar så är jag fortfarande inte klar xP
Hahaha men nu ska jag bära ut den, efter typ 2 månader... Äntligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0