Hejsan svejsan

HEjhej jag e ledsen att jag inte bloggat på 2/3 DAGAR men igår så hade jag mycket att göra och min brorsa kom
hem från LULEO. och idag så hade ja innebandy match det gickinte så bra menjag tycker faktiskt att
vårt lag spelade bra. Det blev 2-3 till motståndarna
jag var målvak... men det sista målet var svårt att rädda men jag såg inget:P
jag var ju också och kollade på Chris Medina på torsdagen så att ni vet det kommer lite bilder sen
det är så sorligt att hans flickvän fick en hjärnskada av den där bilolyckan så här kommer också en hedrad bild från daliras.blogg.se till Chris♥

Här e en bild på Chris och hans flickvän Juliana innan olyckan♥


Ps jag kommer inte blogga något under lovet för jag reser ju bort:P.
ses//Ronja♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0