Tjo-ko^^♥

♥Hej hej sorry att jag inte bloggade i morse:P men jag typ glömde lite !!??♥
♥AA idag vaknade jag 11:00 och åt frukost:P sedan gjorde jag läxor^^♥
♥kl halv 4 så hade jag innebandy match det gick rätt bra vi vann med 5-2:P♥
♥jag  tycker faktiskt att jag kämpade bra och var väldigt fysisk;P♥
♥sedan kom jag hem och kollade på julkalendern hehe.♥

här e lite random bilder från igår (lucia tåget) sorry att bilderna e lite suddiga men min mobbe e lite weard♥.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Wilma och Aline skrattar lite;P♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥Wilma losas vara jultomten och Aline e ett litet barn♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Aline e själv:P♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ses// Ronja;P♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0