Typ resten!

Sigrid Mårtenson-En söt tjej som går på näsbydal :)
Rebecca Linzatti- En snäll och söt tjej som det var länge sen jag träffade.:)
Lovisa Ålander-En jätte söt och snäll tje som går i min klass ;)<33
Matilda Bond-En söt tjej som verkar vara snäll! :)<3
Matilda Eriksson-Söt tjej som jag var bra kompis med förut<3
Gustav Tillas- En kille som verkar väldigt snäll :)
Stella Söderlund-En söt tjej som går på min dansskola :)
Elsa Beckerus- En jätte snäll & söt tjej som jag saaaknar!!!!!<33
Wilma Hernström- haha min söta kompis som jag delar blogg med ;P<33
Sandra ström- En söt tjej som går i min skola :)
Ellen König Ekegren-korv. haha nää men miiin super snälllla koooompis<3333
Amelie Björkman-  En jätte snäll och rolig kompis som är grym på fotboll! <3
Clara Engvall- Jätte snäll och söt som är grym på fotboll! <3
Hanna Brindell- Jätte rolig och snäll kompis som äger på fotboll!<3
Maja Pergament-Jätte söt & snäll kompis som är grym på fotboll!<3 
Anna Persson- Söt och snäll tjej som jag inte känner så bra längre<3
Amanda Broberg-Hej. nää men söööt,snääääääääll,smaaaaart,gulliiiiig,roooooolig<3
Lovisa Wener-Sööt jätte snäl och rolig tjej som jag vill träffa snart!<33
Evelina Åhman-jätte söt och snäll tjej som jag vill lära känna bättre! <3


Kommentarer
Postat av: Tildis <33

haha <3

2012-01-26 @ 21:43:22
URL: http://sotatildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0